Protectia Datelor Personale GDPR

1.Notă de informare privind Protecția Datelor Personale
2.Care sunt datele personale prelucrate
3.Masuri tehnice pentru securitatea datelor personale
4.Care sunt drepturile dumneavoastra
5.Limita de varsta pentru accesarea serviciilor

In baza Regulamentului  UE 679 din 2016 (GDPR)  HostVision Srl cu urmatoarele date de identificare CUI: RO3598139, J12/1063/1993, str. Gral. Eremia Grigorescu 87, Cluj, inregistrata la ANSPDCP cu Nr. 23264, are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati . Protejarea datelor clientilor nostri este importanta pentru noi, toate regulile si procedurile noastre fiind create in acest sens.
Va solicitam sa furnizati datele dumneavoastra doar daca acestea sunt necesare pentru a putea furniza serviciile noastre, facturare, securitatea serviciilor sau obligatii legale si va solictam acordul pentru comunicari de marketing.
Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator pentru:

1. Indeplinirea contractului, pentru furnizarea si administrarea serviciilor comandate, cum ar fi: inregistrarea si prelungirea domeniilor web, servicii de hosting web, certificate SSL, solutii securitate,  servere virtuale, servere dedicate

2. Interesul legitim al Hostvision, cum ar fi prevenirea si identificarea eventualelor fraude sau activitati ilegale, imbuntatirea securitatii retelei noatre, imbunatatirea serviciilor oferite, masurarea eficientei campaniilor de marketing derulate.

3. Obligatii legale si care prevad comunicari catre ANAF si alte institutii publice in Baza solicitarii expresa a acestora)pentru indeplinirea activitatilor aferente controalelor autoritatilor, cum ar fi Politie, ANPC, ANSPDCP,Parchete etc.

4. In baza consimtamantului dumneavoastra pentru comunicari de marketing. In cazul in care ne-ati oferit consimtamantul dumneavoastra si doriti sa il retrageti, o puteti face oricand din contul de client Hostvision.

 



Principiul in baza caruia colectam si prelucram aceste date este ca vom solicita de fecare data doar minimul de date necesar pentru furnizarea contractului si indeplinirea obligatiilor legale.

Prelucrarea  datelor dumneavoastra in scopul executarii contractului. Prelucram datele pentru inregistrarea si administrarea domeniilor internet, furnizarea serviciilor de hosting si servicii conexe, facturarea serviciilor prestate catre dumneavoastra si administrarea contului de client.

Pentru inregistrarea domeniilor solicitam doar datele care trebuie transmise catre entitatile care administreaza domeniile respective pentru a putea efectua inregistrarea si administrarea domeniilor. Pentru toate domeniile solicitam urmatoarele date ale detinatorului necesare inregistrarii si administrarii domeniului: Nume, Prenume, Adresa, Tara, Numar de telefon, Adresa de Email. Pentru domeniile .RO este necesara furnizarea CNP-ului, conditie impusa de Institutul de Cercetari Informatice – ROTLD (institutie publica). CNP-ul va fi transmis doar catre aceasta institutie in baza contractului de parteneriat de inregistrare si administrare a domeniilor .RO. Pentru domeniile .EU datele sunt transmise catre InternetX Gemania si EURID Belgia. Pentru domeniile internationale si NewTLD datele dumneavoastra sunt transmise catre InternetX Germania sau ENOM USA, in functie de extensia domeniului inregistrat.

Prelucram datele dumneavoastra in scopul trimiterii de newslettere si marketing doar daca va exprimati acordul expres la comanda sau ulterior in contul de client. In cazul acestei prelucrari efectuate in baza acordului furnizat puteti oricand sa retrageti acest acord din contul de client.

 



Hostvision a implementat si implementeaza in permanenta masuri corespunzatoare tehnice si de securitate informationala pentru a preveni divulgarea neautorizata sau ilegala, accesul, pierderea accidentala sau ilegala ,distrugerea sau alterarea, transferul, dezvaluirea neautorizata, accesul neautorizat sau alte daune asupra datelor personale.

Astfel de masuri includ utilizarea de firewall-uri, soltii antimalware, servere securizate, criptare, sisteme corespunzatoare drepturilor de acces de management si proceselor, selectarea atenta a procesoarelor si a altor masuri tehnice si comerciale rezonabile pentru a oferi protectie adecvata pentru datele dumneavoastra personale impotriva utilizarii sau dezvaluirii neautorizate.

Softurile utilizate sunt updatate la ultima versiune stabila pentru a nu prezenta riscuri de securitate.

Efectuam, de asemenea, copii de rezerva pe medii diferite de stocare si este posibila folosirea de astfel de mijloace pentru a preveni deteriorarea sau distrugerea accidentala a datelor dumneavoastra personale. Aceste masuri asigura un nivel adecvat de securitate in raport cu riscurile inerente prelucrarii datelor cu caracter personal ce trebuie protejate. Datele dumneavoastra personale, detinute in siguranta, vor fi accesibile doar personalulului autorizat Hostvision.

Avem implementate proceduri interne de verificare si protejare a informatiilor procesate si pentru a ne asigura ca datele sunt furnizate doar destinatarilor legitimi.

Colectarea datelor precum si comunicarea prin email se face exclusiv prin conexiuni criptate cu certificate SSL.



Dreptul de acces la adatele dumneavoastra

Va punem la dispozitie contul de client de unde puteti vizualiza datele furnizate catre noi pentru administrarea contului, facturare, furnizarea altor servicii si inregistrarea domeniilor. Pentru a consulta aceste date trebuie sa va logati in contul de client. Daca nu mai aveti acces la contul de client va rugam contactati echipa de suport.

Dreptul de a rectifica datele dumnevoastra

Din contul de client aveti posibilitatea ca oricand sa efectuati modificarile dorite asupra datelor dumneavoastra.

Dreptul la stergerea datelor dumneavoastra (“dreptul de a fi uitat”)

Datele dumneavoastra vor fi sterse la solicitarea dumneavoastra daca acestea nu mai sunt necesare pentru derularea contractului (scopului pentru care au fost colectate) sau nu exista o reglementare in vigoare care sa ne oblige sa pastram aceste date.Astfel documentele financiar contabile trebuie pastrate pe o perioada de 10 ani cu incepere de la data incheierii exercitiului financiar in cursul caruia au fost intocmite, conform Ordinul MFP nr. 2634/2015.

Dreptul de a va opune prelucrarii

Aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor dumneavoastra personale. In cazul in care va opuneti prelucrarii datelor dumneavoastra in scopul derularii contractului acesta nu va mai putea fi derulat si indeplinit. Atunci cand prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, aveti dreptul de a va opune prelucrarii in orice moment.

Dreptul de a cere restrictionarea prelucrarii

Aveti dreptul de a cere restrictionarea limitarii pentru verificarea corectitudinii datelor prelucrate.

Dreptul la portabilitatea datelor

Puteti solicita portarea datelor furnizate de dumneavoastra pentru derularea contractului sau in alte scopuri in format electronic.

Dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automata, inclusiv profilare

Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la .

Dreptul de a va adresa justitiei sau catre Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
 



In baza Contractului de Furnizare nu oferim servicii persoanelor cu varsta sub 18 ani.