PRESTATORUL serviciilor de gazduire si inregistrare domenii care pot fi contractate si cumparate prin intermediul HostVision (www.hostvision.ro) si a celorlalte site-uri detinute este HOSTVISION S.R.L Cod Inregistrare Fiscala: RO 3598139; J12/1063/1993; Capital Social: 400 RON; str. G-ral Eremia Grigorescu 87, Cluj-Napoca, 400304 Cluj, Romania, inregistrat ca operator de date cu caracter personal, sub nr. 23264
Pentru a folosi serviciile oferite de site-ul HostVision, utilizatorul se obliga :
Comanda efectuata va fi confirmata printr-un mail care are rolul de a instiinta clientul ca noua comanda a fost inregistrata in sistemul nostru.
Efectuarea si inregistrarea comenzii in sistemul nostru nu angajeaza obligatii contractuale pentru nici una din parti. Clientul poate renunta la comanda prin neachitarea proformei emise iar Hostvision poate renunta la acceptarea si procesarea comenzii prin anularea ei si returnarea sumei achitate (daca e cazul).
Clientul este de acord ca aceasta confirmare a primirii comenzii nu reprezinta o confirmare a validitatii comenzii sau a procesarii serviciilor comandate, si nu genereaza obligatii contractuale din partea Hostvision.
Serviciile comandate vor fi confirmate si procesate doar dupa efectuarea platii si verificarea efectuata de personalul Hostvision.
Prețurile afișate în Euro nu includ TVA și sunt calculate în RON, la cursul standard ING de vânzare EUR din data de 10 a fiecărei luni. Toate facturile și plățile sunt procesate în RON. Pentru fiecare zi de întârziere a plății după data scadentă pentru facturile proforma de prelungire a pachetelor de hosting se percep penalizări de 0.5% pe zi.
Comanda se considera acceptata de catre Hostvision dupa procesarea sa in sistem.
In cazul in care clientul solicita reluarea unui serviciu de hosting dupa ce acesta a fost sters de pe server vom verifica daca mai exista o copie de siguranta pe solutiile de back-up existente.
Nu oferim nici un fel de garantie privind existenta unei copii de siguranta pe servere sau a integritatii acesteia.
Important: Domeniile odata inregistrate nu se pot strege sau modifica indiferent de extensie!
In acest caz clientul poate solicita fie rambursarea sumei achitate pentru domeniu, fie inregistrarea unui alt domeniu cu aceeasi extensie.
Nu raspundem pentru neplata la timp a domeniilor care necesita reinnoire, acesta putand duce la plata unei taxe de activare sau la pierderea domeniului.
Taxele de activare depind de fiecare tip de domeniu si sunt afisate pe hostvision.ro.
In cazul domeniilor .ro, sistemul nostru va efectua rezervarea automata a domeniului in momentul efectuarii comenzii. Domeniile .ro se rezerva pe 32 de zile la RoTLD, fara a exista posibilitatea de stergere a rezervarii in acest interval. Prin efectuarea unei comenzi a unui domeniu .ro va exprimati acordul cu procedura de rezervare a domeniilor.
In cazul unor erori in procesul de rezervare a domeniilor .ro in sistemul RoTLD vom face procesarea domeniului in momentul platii sau a rezervarii domeniului manual in momentul identificarii erorii. Nu ne asumam raspunderea si nu oferim nici o garantie in acest sens pentru o eventuala inregistrare a unui domeniu .ro de catre un tert in cazul in care rezervarea automata a esuat, in timpul scurs pana la procesarea manuala a rezervarii sau inregistrarii.
Pointarea domeniilor catre hosting se face prin intermediul namserverelor, care se seteaza de catre client sau de catre noi la cererea clientilor. Nu se ofera pentru domenii posibilitatea de administrare avansata a zonei DNS decat in cazul detinerii unui pachet de hosting, caz in care administrarea avansata a zonei DNS se face prin intermediul Cpanel.
Regulile de afisare a datelor personale in cazul acestor domenii revin acestor autoritati.
In cazul Rotld: http://www.rotld.ro/
In cazul Eurid: http://www.eurid.eu/ro/
In cazul domeniilor internationale emise de ICANN, Procesate prin intermenediul Demand Media INC, USA: http://www.enom.com/terms/privacy.asp
Pentru domeniile procesate prin intermediul ENOM(com, net, info, biz, org) exista posibilitatea ascunderii datelor detinatorului prin optiunea ID Protect, disponibila contra cost.
In cazul in care clientul nu este de acord cu regulile de inregistrare a acestor domenii internationale inregistrarea nu poate fi realizata.
Hostvision inregistreaza aceste domenii prin partenerul sau ENOM, clientii care inregistreaza domenii internationale sau aleg sa le reinnoiasca trebuie sa respecte regulile de inregistrare ale ENOM: http://www.enom.com/terms/agreement.aspx
Important: Comanda si inregistrarea domeniilor PREMIUM
in cazul in care domeniul comandat de dvs este unul PREMIUM nu vom putea face inregistrarea domeniului pt dvs. Determinarea statutului PREMIUM al unui domeniu se determina in momentul demararii procesarii inregistrarii domeniului de catre personalul Hostvision, sau automat de catre sistemele noastre.
In cazul in care domeniul comandat este unul PREMIUM va vom contacta pentru a stabili fie returnarea sumei achitata de dvs pentru comanda fie pentru a va comunica pretul la care se poate face inregistrarea domeniul PREMIUM respectiv, sau pentru a inregistra un alt domeniu cu aceeasi extensie.
Nota: Domeniile PREMIUM sunt domenii formate din putine litere sau cu denumiri foarte cunoscute sau comune, dar fara a se limita la aceste reguli. Statutul de PREMIUM al unui domeniu este determinat si furnizat de sistemul ENOM prin verificari punctuale si poate sa nu fie disponibil la efectuarea comenzii ci doar la etapa verificarii acesteia de catre Hostvision.
In conformitate cu Contractul de Parteneriat incheiat cu RoTLD, art 4, alin a), Hostvision afiseaza informatiile privind inregistrarea domeniilor .ro, Regulile de Inregistrare, Contractul de Inregistrare si restul informatiilor privitoare la inregistrarea si folosirea unui domeniu .ro.
Clientul este de acord sa consulte informatiile furnizate. In cazul in care nu sunteti de acord cu regulile si conditiile existente pentru inregistrarea si utilizarea domeniilor .ro nu efectuati comanda. Finalizarea comenzii inseamna acceptarea tuturor acestor termeni si conditii.
Datele de inregistrare a domeniilor sunt completate de client la comanda si se transmit in mod automat prin API catre autoritatea emitenta a domeniilor .ro, RoTLD, fara a se interveni asupra lor in procesul de rezervare si inregistrare.
In baza hotararii ICI RoTLD taxa de mentenanta anuala a fost introdusa incepand cu 1 Martie 2018. Dobandirea dreptului de folosinta a unui domeniu se face dupa achitarea taxei de inregistrare. Prelungirea dreptului de folosinta a unui domeniu se face prin achitarea taxei de mentenanta inainte de expirarea perioadei valabile a dreptului de folosinta (data expirare). Neplata taxei de mentenanta pana la data de expirare duce la suspendarea si stergerea domeniului respectiv.
Hostvision, in calitate de partener (revanzator) al RoTLD, ofera serviciul de inregistrare domenii in baza unui contract de parteneriat cu RoTLD si se supune regulilor si deciziilor RoTLD. Hostvision nu garanteaza si nu poate garanta in nici un fel ca oricare din conditiile existente la inregistrarea domeniilor (termen de inregistrare, mod de administrare, diverse taxe) nu vor fi modificate de catre RoTLD in orice fel, inclusiv pentru domeniile deja inregistrate.
In cazul unor modificari care afecteaza detinatorii de domenii .ro, Hostvision va comunica prin intermediul site-ului si a altor canale aflata la dispozitia sa informatiile puse la dispozitie de RoTLD, in cel mai scurt timp posibil din care acestea devin publice si Hostvision a luat cunostinta de aceste informatii.
Dreptul de retragere este garantat consumatorilor in baza OUG 34/2014
Clientii au dreptul la rambursul sumei platite pentru serviciile de gazduire web in termen de 30 zile calendaristice (extins de la cele 14 zile calendaristice prevazute in OUG 34/2014) de la achitarea pachetului de gazduire, fara a preciza motivele. Clientii ce doresc rambursul platii pentru serviciile de gazduire trebuie sa solicite printr-o declaratie neechivoca acest lucru printr-un email catre [[ANTISPAM]] sau prin sistemul integrat de suport. Cererea trebuie sa contina datele de identificare ale clientului, confirmarea ca toate datele de pe server au fost salvate, optional motivele pentru care solicita returnarea banilor, precum si informatiile necesare operatiunii de retur.
Daca clientul a achizitionat si un domeniu impreuna cu pachetul de hosting si acesta a beneficiat de o oferta de reducere, din suma totala achitata se va scadea valoarea intreaga a domeniului (la pretul de inregistrare fara reducere). Domeniul va ramane in proprietatea clientului pana la expirare, in functie de conditiile de inregistrare specifice fiecarui TLD.
Din suma returnata se scad Comisioanele Bancare si cele pentru Procesarea Platii cu Cardul (daca este cazul). Plata sumei returnate minus comisioane va fi facuta in maxim 30 de zile de la data primirii cererii de rambursare.
Clientul trebuie sa salveze toate datele din contul de gazduire web inainte de a efectua cererea de ramburs. Din cPanel se poate genera si descarca o arhiva ce cuprinde toate datele din cont in mod automat.
Plata pentru inregistrarea domeniilor nu poate fi returnata din momentul in care domeniul a fost inregistrat, acesta intra in proprietatea clientului pana la expirarea termenului de inregistrare.
Nu fac obiectul garantiei de de returnare urmatoarele: inregistrarea domeniilor, certificate de securitate, licente, VPS-uri sau servere dedicate, orice alte servicii sau produse care sunt individualizate la solicitarea clientului (inregistrare domeniu, activare pe baza de IP in afara serviciilor de hosting shared, alocare pe un anumit domeniu a unei licente) conform reglementarilor OUG 34/2014, Art 16, aliniat C, privind furnizarea de produse sau servicii personalizate.
Hostvision foloseste softuri speciale pentru a detecta atacurile si infectiile cu malware. Aceste softuri specializate efectueaza scanari permanente asupra conturilor si a activitatii din aceste conturi pentru a preveni infectiile cu virusi si malware.
Fisierele infectate identificate vor fi plasate automat in carantina pentru a asigura protectia contului si a tertilor care acceseaza site-ul in cauza. Probabilitatea de a afecta functionarea site-urilor infectate este minima, totusi in anumite situatii, daca sunt infectate fisiere importante ( ex: index.html) aceasta poate duce la disfunctionalizati a site-ului.
Clientii au obligatia sa ne notifice imediat asupra constatarii oricaror disfunctionalitati observate, pentru a verifica daca aceasta se datoreaza unor infectii malware. In aceste conditii Hostvision va furniza lista de fisiere aflate in carantina clientului pentru curatarea acestora.
Fisierele aflate in carantina sunt pastrate timp de 30 de zile pe server, dupa care sunt sterse automat de sistem.
disable_functions:
system, exec, passthru, proc_open, popen, shell_exec, symlink, link, dl, syslog, pcntl_exec, pcntl_fork, pcntl_signal, pcntl_waitpid, pcntl_wexitstatus, pcntl_wifexited, pcntl_wifsignaled, pcntl_wifstopped, pcntl_wstopsig, pcntl_wtermsig
NOTA Headerele mesajelor trimise fara autentificare, functia mail(), nu pot fi rescrise!
NOTA IP-ul DEDICAT se achizitoneaza separat pentru fiecare pachet de gazduire (cont cPanel)!
Dimensiuni maxime pentru rularea optima a aplicatiilor cu utilizare MySql:
dimensiune maxima baza de date: 50M
dimensiune maxima tabel: 25M
numar maxim de inregistrari tabel: 50.000 linii
Dimensiuni maxime pentru rularea optima a aplicatiilor cu utilizare MySql:
dimensiune maxima baza de date: 100M
dimensiune maxima tabel: 50M
numar maxim de inregistrari tabel: 100.000 linii
Dimensiuni maxime pentru rularea optima a aplicatiilor cu utilizare MySql:
dimensiune maxima baza de date: 250M
dimensiune maxima tabel: 100M
numar maxim de inregistrari tabel: 250.000 linii
NOTA Pentru baze de date de dimensiuni mari sau trafic intens este nevoie de o solutie VPS.
Suportul tehnic oferit este de tipul "best effort". Hostvision nu ofera garantii privind timpii de raspuns si solutionarea cererilor adresate catre sistemul de suport.
Suportul tehnic este oferit pentru :
Suportul tehnic NU este oferit pentru :
Suportul oferit contra cost
Hostvision poate oferi suport contra cost la solicitarea clientilor pentru situatii tehnice specifice exclusiv pentru serviciile care sunt gazduite pe serverele noastre.
In cazul servciilor de instalare certificate SSL acestea se ofera contra cost, sunt valabile exclusiv pentru conturile gazduite pe serverele noastre si se refera la instalarea certificatului pe server si nu includ setarile necesare la nivel de site. Modificarile care trebuie efectuate in site sunt strict responsabilitatea clientului. Daca serviciul de instalare a certificatului pe server a fost achizitionat pentru un cont aflat pe un server care nu este detinut de Hostvision si instalarea nu este posibila, suma achitata pentru instalare va fi returnata catre client.
Pentru serviciul de configurare a paginii web pentru a functiona securizat pe HTTPS achizitionat de client, echipa noastra tehnica va efectua o evaluare a softului (scriptului, CMS) folosit de site, iar in cazul in care trecerea la HTTPS nu poate fi efectuata de catre echita tehnica Hostvision, suma achitata pentru acest serviciu va fi returnata integral catre client.
Desi investim permanent in tehnologie si resurse, nu putem sa oferim nicio garantie in legatura cu functionarea corecta a sistemelor de backup, existanta datelor de backup sau de integritatea datelor stocate in scop de backup. Deoarece in anumite cazuri si conjuncturi datele pot fi pierdute fara posibilitatea de a fi recuperate, clientii au obligatia de a efectua copii de siguranta / backup a datelor pe medii de stocare proprii.
La cerere, incercam sa oferim clientilor arhive ale pachetului de gazduire pastrate pe harddisk-ul de backup, totusi nu oferim nicio garantie legata de existenta datelor sau de integritatea datelor din backup. Clientii au obligatia de a salva periodic copii de siguranta (backup) a datelor stocate in pachetele de gazduire pe medii de proprii, folosind uneltele disponibile in pachetele de gazduire.
Clientii pot solicita restore manual din partea echipei tehnice Hostvision in limita a 3 restore-uri pe luna. Restore-urile suplimentare efectuate de catre echipa tehnica vor fi taxate cu 15 euro + tva pe un restore.
Gama EntrySSD:
EntrySSD1: 75000 ; EntrySSD2: 100000 ; EntrySSD3: 125000
Gama BusinessSSD:
BSSD1: 400000 ; BSSD2: 500000 ; BSSD3: 600000
Gama ExtremeSSD:
XDEV: 400000 ; X1: 800000 ; X2: 900000 ; X3: 1000000 ; X4: 1100000
Gama MagentoSSD:
MageDev: 500000 ; Mage1: 1000000 ; Mage2: 1200000 ; Mage3: 1400000 ; Mage4: 1600000
În situatia în care se depășesc 30 de zile de neplată și contul este șters de pe server, clientul poate solicita repunerea site-ului dintr-un backup mai vechi; dacă acest lucru va fi posibil, se va taxa cu o sumă in funcție de serviciul deținut anterior, doar dacă s-a finalizat cu succes recuperarea site-ului iar prețurile sunt următoarele:
Pachet singular shared - 30 + TVA euro / cont cPanel/Plesk
Pachet reseller shared - 30 euro + TVA / refacere cont + 5 euro + TVA / cont cPanel
Pachet VPS fără administrare - 60 euro + TVA / server
Pachet VPS panou cPanel/Plesk până in 10 conturi cPanel/Plesk - 60 euro + TVA
Pachet VPS panou cPanel/Plesk peste 10 conturi cPanel/Plesk - 120 euro + TVA
In cazul unor cereri excesive de suport tehnic in scopuri personale ale clientului (restore, migrari, etc), Hostvision isi rezerva dreptul de a pune o taxa fie pe ora, fie pe totalul interventiei.
Serviciul de suport se ofera doar pentru utilizarea serviciilor de hosting.