Beneficiile optimizarii locale pentru afacerea ta
Cumparaturi online sau din magazinul fizic? Intrebare care nu necesita prea mult timp de gandire pentru majoritatea consumatorilor. In primul rand, avantajele shoppingului online sunt majore fata de deplasarea la magazinul fizic.
- Nu trebuie sa va parasiti domiciliul
- Aveti acces la multe informatii despre produs
- Puteti avea produsele livrate a doua zi
- Puteti avea o experienta de shopping personalizata
Cresterea achizitiilor online este rezultatul multor factori cum ar fi?
- Utilizarea sporita a dispozitivelor mobile
- Evolutia social-media
- Evolutiile tehnologice
- Modul in care comportamentele de cumparaturi s-au schimbat de la o generatie la alta, tranzitia comportamentala de la baby boomers la millennials si generatia Z
- Nevoia de comoditate
Comertul electronic va constitui 22% din vanzarile cu amanuntul la nivel global pana in 2023. Numarul tot mai mare de site-uri de comert electronic este cu siguranta un factor care duce la tranzitia catre online. Site-urile web sunt cea mai buna modalitate de a va conduce utilizatorii catre locatia magazinului dvs. fizic. Persoanele au tendinta de a efectua cautari locale sau magazine in apropiere, tocmai de aceea pe langa site-ul de comert electronic prin care puteti obtine vanzari, va faceti cunoscuta si locatia propriu-zisa. Este absolut esential sa faceti tot ce va sta in putinta sa va cresteti vizibilitatea online. Cum puteti obtine mai mult trafic pe site?
Optimizeaza-ti site-ul pentru cautarea locala
Stiati ca aproape jumatate din toate cautarile pe Google sunt locale? Asta inseamna ca oamenii care incearca sa gaseasca un produs sau o intreprindere in apropiere, acceseaza Google pentru a putea gasi informatii despre companie. Nu exista nicio platforma publicitara care sa obtina expunere, trafic si conversii mai rapid si eficient pentru o intreprindere locala, decat Google Maps. Clasamentul mai mare in Google Maps este un avantaj de care trebuie sa profitati daca detineti o afacere mica sau locala, in Google Ads puteti specifica si realiza foarte usor zona in care doriti sa aveti acoperire, utilizand cuvinte cheie relevante.
Investeste în publicitate platita pe Google si Facebook
Una din zece IMM-uri nu investeste in marketing-ul digital. Daca alegeti sa investiti in marketing digital cum ar fi cautarea platita puteti stimula traficul catre site-ul dvs. web si veti fi cu un pas in fata concurentei. Iar daca site-ul este relativ nou si sunteti la inceput cu afacerea online va fi mult mai greu sa va clasati in cautarile organice, tocmai de aceea cautarea platita(PPC) va creste numarul conversiilor.
Prin anunturile platite de pe facebook va puteti promova afacerea si va puteti orienta publicitatea doar catre acei clienti care sunt interesati de serviciile oferite de dvs.. Facebook e o platforma de marketing care va permite sa ajungeti la clienti exact unde se afla, difuzand anunturile pe o raza geografica restransa in jurul afacerii dvs. locale.
Utilizeaza instrumentul de e-mail marketing
Marketing-ul prin e-mail este alegerea intreprinderilor mici pentru a fideliza consumatorii si pentru a-i atrage de partea lor. Marketing-ul prin e-mail are cel mai mare ROI, comparativ cu alte strategii de marketing digital, totul depinde de publicul tinta caruia va adresati si de nisa pe care o acoperiti.
Apelati la influencer marketing
Colaborarea cu persoanele influente din mediul online incepe sa prinda contur si sa fie o strategie de marketing cu cea mai rapida crestere si cu rezultate imediate. Pentru IMM-urile care au bugete mai mici, poate fi o optiune excelenta. Expunerea marcii dvs. trebuie sa fie constanta si ajuta oamenii sa va recunoasca afacerea si produsele. De asemenea, cand alte persoane vorbesc despre afacerea dvs. ii determina pe clienti sa aiba incredere in ce comercializati.
Si daca vorbim de mediul online, e imposibil sa nu amintim importanta prezentei in social media. Social media e locul ideal unde va puteti evidentia continutul produs pe blog si nu numai. Utilizarea unor site-uri precum Facebook, Twitter si Linkedln sunt instrumente care va reprezinta marca in mediul online, impreuna cu celelalte metode de marketing, precum marketingul de continut. Acestea va mentin afacerea vizibila in fluxul de stiri ale consumatorilor si va ofera o alta imagine in fata comunitatii locale. Asigurati-va ca aveti actualizate adresa si orele de lucru pe toate canalele.
Un procent de peste 75% din oameni cumpara cel putin o data pe luna online. Inca va intrebati cand e cel mai bun moment pentru a incepe o afacere de comert electronic? Acum e momentul. Daca detineti deja o afacere si nu aveti inca un website pentru mica intreprindere, ce mai asteptati?
Industria comertului online e in plina expansiune, achizitiile online cresc mai mult ca oricand, consumatorii sunt comozi, doresc o experienta de cumparaturi cat mai personalizata, oferte, promotii, reduceri. E important sa intelegeti ce doreste nisa de public caruia va adresati, atunci cand va decideti sa va construiti o afacere online. Hostingul web de la Hostvision este cea mai buna optiune daca doriti sa imbunatatiti performanta site-ului si sa beneficiati de fiabilitate si viteza pentru afacerea dvs. online.
Adauga un comentariu