5 modalitati prin care poti imbunatati experienta utilizatorului pe site
Afacerile sunt in plina expansiune in spatiul online si aproape oricine poate crea un magazin online fara prea multe costuri. Comertul electronic a luat amploare, insa succesul fiecaruia depinde de experienta de cumparaturi pe care o oferiti clientilor si cat de repede va gasesc acestia.
Indiferent de obiectivele afacerii dvs., obiectivul principal al fiecarui site web se invarte in jurul utilizatorului, consumatorului, vizitatorului. Daca doriti sa maximizati potentialul site-ului dvs. trebuie sa va concentrati atentia asupra experientei utilizatorului pe site. Experienta utilizatorilor(UX) va poate afecta rentabilitatea afacerii, acordand atentie vizitatorilor, investiti direct in afacere.
De multe ori publicitatea platita, pare a fi o solutie optima, insa puteti sa va usurati munca si sa obtineti vizite organice pentru inceput. Un site activ, interactiv, actualizat in permanenta, atrage atentia motoarelor de cautare si vizitatorilor, facand magazinul dvs. online de mare interes.
5 modalitati prin care puteti creste traficul pe site si spori implicarea clientilor
- Optimizati timpul de incarcare a paginilor – indiferent cat de bine optimizate ar fi designul si aspectul paginii, pierdeti oportunitati daca clientii nu le pot vedea in cel mai scurt timp. Un timp suplimentar de 5 secunde adaugat la timpul mediu de incarcare a paginii poate creste rata de respingere cu pana la 20%.
- Design responsive pentru toate dispozitivele mobile – mai mult de jumatate din comertul online se petrece pe dispozitive mobile in ziua de azi. In ziua de azi e o necesitate implementarea unui design adaptabil la dispozitivele mobile.
- Call-to-action atractive – vizitatorii de obicei se bazeaza foarte mult pe indicii vizuale atunci cand navigheaza un site. CTA-urile ar trebui sa contina un cuvant de actiune care sa il starneasca pe cumparator sa faca ceva. Sunt plasate strategic si sunt eficiente in motivarea utilizatorilor sa actioneze precum doriti. Atentie doar la dispozitivele mobile si plasarea apelurilor la actiune in mod excesiv pe acestea, poate supraincarca paginile.
- Remediati erorile care pot aparea – chiar daca motoarele de cautare nu va vor taxa pentru aparitia erorilor, utilizatorii o vor face. Un utilizator cand acceseaza un link se asteapta sa gaseasca ce isi doreste, nu vrea sa fie trimis catre o pagina de eroare, acest lucru il va frustra si va pleca de pe site-ul web.
- Raspundeti nevoilor clientilor prin continut, creati pagini interactive, simplificati sistemul de navigare – asigurati-va ca paginile dvs. de produse includ o gama variata de produse, nu doar una sau doua si ca sunt adaugate descrieri si detalii ale produselor, dar si ca sunt organizate in moduri atractive. Adaugati testimoniale sau review-uri pe paginile principale pentru a fi atragatoare din punct de vedere vizual. De asemenea, puteti adauga un blog pe site si sa il mentineti actualizat cu noutati despre produse, lansari sau informatii importante si relevante pentru nevoile clientilor. Oferiti-le posibilitatea sa adauge comentarii sau sa va puna intrebari prin LiveChat.
In cele din urma, cel mai important aspect de luat in considerare este viteza de incarcare. In primele 2 secunde, vizitatorii isi fac o impresie despre afacerea dvs, dupa care intervin continutul si call-to-action cat mai specifice si unice prin care ii faceti sa ramana pe site-ul dvs.. Planul dvs. de gazduire va poate afecta semnificativ timpul de incarcare al site-ului, tocmai de aceea trebuie sa stiti ce serviciu sa alegeti. La Hostvision va oferim pachete de hosting web pentru a se plasa pe nevoile afacerii dvs. online si pentru a nu va face griji ca site-ul dvs. nu se va ridica la nivelul asteptarilor vizitatorilor, ci dimpotriva site-ul dvs. va beneficia de performanta si fiabilitate in orice moment.
O experienta de utilizator bine consolidata, nu numai ca genereaza trafic, dar si ajuta la fidelizarea clientilor existenti. Pentru a imbunatati experienta utilizatorilor trebuie sa va plasati in postura de client ca sa le intelegeti nevoile si asteptarile. Prin urmare, sarcina dvs. principala este de a oferi vizitatorilor o experienta perfecta.
Adauga un comentariu