Angajament de calitate (SLA)

1.Angajament de calitate (SLA)

Hostvision garanteaza functionalitatea serviciilor de hosting cu un uptime de 99.9% lunar.

 

Daca serviciul dumneavoastra de hosting sau VPS este afectat de un downtime sau o lucrare de mentenanta, care nu a fost anuntata cu minim 1 ora in avans, va vom oferi o compensare pentru nefunctionalitate astfel:

 

- nefunctionalitate intre 0 si 44 minute (0.1% din luna) - nu se ofera compensare

- nefunctionalitate peste 44 minute - pentru fiecare 1 ora de downtime va oferim 3 zile de hosting (vom prelungi scadenta serviciului de hosting contractat cu 3 zile)

 

Limita maxima pentru compensare este de 1 luna (30 de zile calendaristice) adaugata in mod gratuit serviciului afectat de downtime. Disponibilitatea serviciului se masoara pentru o luna calendaristica, excluzand perioadele de mentenanta anuntata.

 

Pentru a beneficia de compensare, clientul trebuie sa trimita o solicitare catre Hostvision in maxim 14 zile de la incident, iar downtime-ul trebuie sa fie confirmat de echipa tehnica Hostvision.

Pentru VPS, disponibilitatea se masoara prin raspunsul serverului la interogarea ping.

 

Compensatiile nu se ofera pentru:

- cazuri de forta majora

- indisponibilitatea functionarii site-ului din motive ce tin de client (erori in site, malware, virusi, atacuri DDOS, Flood, alte atacuri informatice asupra site-ului clientului) sau a softurilor folosite de acesta.

- disfunctionalitati ale retelei de internet nationale sau externe, in afara retelei datacenterului nostru

- disfunctionalitati servere DNS care nu sunt controlate de Hostvision

- probleme de acces ale clientului prin FTP,POP, IMAP, SMTP, IP-uri blocate in firewall

 

Nu se ofera garantii si nu ne asumam raspunderea pentru nici o dauna, pierdere de profit, beneficii nerealizate, ratarea unor oportunitati sau orice alte pierderi suferite de client sau de alte terte persoane, in mod direct sau indirect.