Strategii SEO în 2022

Strategii SEO în 2022

Care este primul pas pe care îl faci când ai nevoie să găsești un produs nou sau când ai nevoie de idei pentru afacerea ta? Bănuiesc că și tu te-ai numărat printre cei care în astfel de situații au apelat la Google.

Dacă te bazezi pe clienții care te găsesc printr-o căutare Google, optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) trebuie să fie în fruntea listei tale de priorități. Motivul pentru care alte site-uri web se clasează mai sus decât tine pe Google este că fac un efort pentru a-și îmbunătăți SEO. Prin urmare, credem că printre cele mai mari provocări pentru orice afacere este să te asiguri că atunci când oamenii caută un produs sau serviciu precum cele oferite de tine, vor accesa site-ul tău, și nu un site concurent. Tocmai de aceea este important să fii la curent cu cele mai recente strategii și tendințe SEO pe care le poți utiliza pentru a menține un clasament puternic în 2022.

Cu siguranță ai auzit despre SEO însă poate nu ești sigur cum te poate ajuta să îți atingi obiectivele. De asta suntem noi aici! De la conținut de calitate până la experiența utilizatorului, în acest articol îți prezentăm patru strategii prin care poți îmbunătăți prezența site-ului tău în motoarele de căutare în mod gratuit (trafic organic).

  1. Creează conținut de calitate

Nu poți să discuți despre SEO fără să atingi importanța conținutului de înaltă calitate iar Google acordă prioritate conținutului relevant atunci când vine vorba de clasarea site-urilor web în rezultatele căutării. Dar ce înseamnă conținut de calitate? Crearea de conținut de calitate nu înseamnă doar includerea de cuvinte cheie relevante, ci și despre a scrie despre ceea ce vor oamenii să citească. Pentru a genera mai mult trafic către site-ul tău și pentru a crește popularitatea acestuia, trebuie să oferi vizitatorilor un motiv să revină în continuare, iar conținutul trebuie să fie de calitate, recent și relevant.

Iată câteva lucruri de luat în considerare pe care le poți face pentru a-ți îmbunătăți conținutul pentru SEO:

îmbunătățește lizibilitatea – dacă dorești ca oamenii să îți viziteze site-ul și să petreacă timp acolo, vorbește în termeni pe care îi pot înțelege;

Utilizează și optimizează imaginile – totodată, poți folosi imagini pentru a introduce cuvinte cheie;

Adaugă mai mult decât texte – ia în considerare adăugarea altor elemente multimedia pe site-ul tău, cum ar fi videoclipuri sau mesaje audio, acestea pot ajuta la îmbunătățirea experienței utilizatorului;

  1. Obține cât mai multe linkuri inbound

Google și alte motoare de căutare prioritizează paginile pe care le consideră cele mai relevante pentru interogările lor. Link-urile externe către pagini similare sunt un indicator al relevanței, care ajuta motoarele de căutare să înțeleagă mai bine topicul acoperit in aceeași pagină. Gândiți-vă la acestea ca la voturi de încredere de la alte site-uri.

Dar nu toate linkurile sunt considerate egale! Link-urile de calitate scăzută sau suspecte vă pot influența negativ clasamentul.

Iată câțiva factori care determină calitatea unui link:

Popularitatea site-ului pe care este postat linkul;

Relevanța subiectului – linkurile postate pe un site care abordează un subiect similar cu al tău vor avea mai multă autoritate decât cele de pe site-uri web aleatorii;

Încrederea într-un domeniu – Linkurile de pe site-uri de încredere vor avea întotdeauna un impact mai bun asupra clasamentului.

  1. Îmbunătățește experiența utilizatorului

Pentru a îmbunătăți experiența celor care îți vizitează site-ul îți recomandăm să îmbunătățești viteza site-ului, să sporești securitatea și să optimizezi arhitectura acestuia. Iată câteva sfaturi suplimentare:

Obține un certificat SSL – pentru a oferi utilizatorilor un motiv de liniște în plus, motoarele de cautare precum Google îți vor penaliza site-ul pentru ca este nesecurizat, lucru care te va duce in josul clasamentului. Certificatele SSL (Secure Sockets Layer) sunt fișiere mici instalate pe un server web care acționează ca măsură de securitate pentru site-uri web. Mai multe informații despre avantajele utilizării unui certificat SSL găsiți aici : avantajele-unui-certificat-ssl

Creează un site web structurat, astfel încât vizitatorii să poată naviga cu ușurință pe site pentru a găsi produsele și serviciile pe care le caută;

Asigură-te că site-ul tău este compatibil cu dispozitivele mobile;

Îmbunătățește timpii de incărcare a site-ului – Viteza de încărcare a site-ului tău este un factor important de clasare, deoarece nimeni nu vrea să aștepte o eternitate pentru a încărca o pagină web. Cel mai probabil utilizatorul va părăsi site-ul tau și va căuta un site care se încarcă mai rapid dacă are de așteptat prea mult. Găzduirea web joacă un rol important în viteza de încărcare a paginii. Hostvision vă oferă găzduire web rapidă, de încredere și servere extraordinar de rapide. Intră aici pentru a alege un pachet de hosting potrivit pentru afacerea ta!

  1. Optimizează paginile pentru trafic organic

Nu este suficient să ai doar conținut pe site-ul tău, ci trebuie să-l optimizezi pentru a apărea în Google. Iată câteva elemente cheie ale optimizării

Folosește cuvinte cheie în titlurile META – Meta titlul, adresa URL și meta descrierea sunt cele trei elemente cheie pentru o pagină web sau un articol optimizat. Meta titlul și meta descrierea sunt, fără doar și poate, elemente esențiale ale campaniei SEO întrucât acestea sunt cele care conving utilizatorul să dea click pentru a-ți vizita site-ul. Prin meta descrieri îi poţi transmite exact lui Google despre ce este vorba în pagina respectivă.

Foloseste cuvinte cheie in tagurile H – Cuvintele cheie sunt esentiale in optimizarea SEO a website-urilor pentru a atrage mai multi vizitatori din motoarele de cautare. Prezenta unor cuvinte cheie intr-o pagina web este importanta deoarece va ajuta motoarele de cautare sa inteleaga despre ce este acea pagină, și o va livra vizitatorilor care au cautat acele cuvinte cheie.

Foloseşte long-tail keywords – Axarea pe cuvintele-cheie lungi reprezintă o strategie SEO foarte buna. Cuvintele-cheie lungi sunt mai exacte și mai puțin frecvente decat alte cuvinte-cheie. Foloseşte în subtitluri şi în conţinutul articolelor tale cuvinte cheie mai lungi și specifice pentru produsul sau serviciul tău iar motoarele de căutare vor identifica site-ul și îi vor oferi o poziţie bună în rezultate, ajutând posibilii clienţi să te găsească.

Sperăm că acum ai o viziune mai clară asupra modului în care poți îmbunătăți eforturile de optimizare a site-ului tău. SEO va continua să fie o parte importantă a marketing-ului digital în 2022, iar urmând sfaturile simple menționate mai sus te asiguri că site-ul tău este bine poziţionat în Google şi atrage mai mult trafic organic.

 

Adauga un comentariu