Legatura dintre blogul si brandul tau

Legatura dintre blogul si brandul tau

Blogging-ul a cunoscut o evolutie interesanta pe parcusul ultimilor ani, astfel initial a fost folosit de oameni ca si o platforma pentru a expune si impartasi anumite experiente, opinii, sentimente sau cu scopul de a informa sau ajuta intr-o oarecare maniera.

Astăzi, blogging-ul a devenit mult mai mult de atat . De la persoane fizice la companii, milioane de oameni folosesc bloguri iar impactul pozitiv asupra comunitatii online si cresterea constanta a acesteia din urma au determinat utilizarea blog-ului in stategiile de marketing.

Beneficii :

Scrierea si utilizarea blog-ului pentru cresterea afacerii aduc foarte mult beneficii printre care vom discuta despre : CRESTEREA TRAFICULUI PE SITE, SEO, POZITIONAREA BRAND-ULUI PE PIATA, DEZVOLTAREA RELATIILOR CU CLIENTII/CONSUMATORII.

1 . CRESTEREA TRAFICULUI PE SITE :

Blogul va ofera posibilitatea de a crea continut relevant destinat publicului dvs iar utilizarea corespunzatoare impreuna cu reletele de socializare vor atrage in mod constant trafic pe site-ul dvs. Postarile din retelele de socializare folosite trebuie sa includa legaturi relevante ale site-ului web cu articole din blog iar impreuna cu un continut relevant , creativ si interactiv vor trezi curiozitatea utilizatorilor si ii vor determina sa acceseze site-ul si sa va urmareasca constat.

2 . SEO :

Blog-ul stimuleaza optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) iar daca afacerea dvs este relevanta si este important sa fie gasita pe Google sau alte motoarea de cautare, crearea unui continut nou este esentiala. Pentru imbunatatirea sau pastrarea pozitiei SEO va trebui sa adoptati o anumita strategie. De exemplu daca detineti o companie de marketing nu veti posta continut cu subiecte care nu au nici o legatura cu serviciile/produsele pe care le oferiti. Este important sa postati continut relevant pentru afacerea dumneavoastra.

Este foarte importat sa utilizati intotdeauna cuvinte cheie sau fraze cheie in blog-ul dvs pentru a le face mai usor de cautat si afisat !

3 . POZITIONAREA BRAND-ULUI PE PIATA:

In acest context continutul, creativitatea si modul de interactiune cu utilizatorii va va pozitiona ca lider in industria in care activati. Prin postarea constanta si impartasirea anumitor experiente sau recomandari veti demonstra clientilor ca suntenti prezenti, perseverenti si foarte bine informati cu privire la mediul in care va desfasurati activitatea.

4 . DEZVOLTAREA RELATIILOR CU CLIENTII/CONSUMATORII.:

Dezolvatea si mentinearea unui blog activ si interactiv creeaza si consolideaza relatia dintre furnizor -> client -> brand. Publicul poate afla despre marca dumneavoastra si serviciile/produsele oferite precum si informatii/recomandari cu privire la acestea oferindu-i confort print manierea foarte simpla de accesarea a informatiei dorite. In acest mod le oferiti clientilor informatii sau sugestii suplimentare care le pot aduce beneficii viitoare si astfel vor fi recunoscatori si vor deveni clienti fideli.

Concluzii :

Daca inca nu detineti un blog pentru afacerea dumneavoastra acum este timpul sa actionati avand in vedere beneficiile prezentate in acest articol.

HostVision este la dispozitia dumneavoastra si va poate oferi consultanta pentru alegerea unui pachet optim de gazduire pentru a pune in aplicare strategia de marketing bazata pe dezvoltarea si utilizarea corespunzatoare a unui blog.

Adauga un comentariu