Sfaturi pentru dezvoltarea afacerii online în 2021

Sfaturi pentru dezvoltarea afacerii online în 2021

2021 a început! Știți ce înseamnă asta nu? 365 de zile pline de oportunități pentru a vă atinge obiectivele. Când începe un nou an, poate fi destul de greu să vă regăsiți motivația și să vă stabiliți rezoluțiile, însă pe lângă dezvoltarea personală pe care o aveți pe listă, de ce să nu luați în considerare și dezvoltarea și îmbunătățirea website-ului.

Consumatorii încep să deprindă tot mai multe așteptări atunci când vizitează un magazin online și să aibă preferințe distincte. Dintre cei 75% dintre consumatori care spun că au încercat diferite branduri online în timpul pandemiei, 60% se așteaptă să integreze noile mărci și magazine online în viețile lor post-COVID. Shopping-ul s-a mutat în lumea digitală, tocmai de aceea trebuie să respectați aceste preferințe și așteptări ale clienților ca să îi transformați în clienți fideli. Sub nicio formă nu puteți să îi lăsați să cumpere din altă parte, trebuie să le oferiți ce doresc la momentul potrivit.

O să vă prezint câteva lucruri cărora să le acordați atenție în anul ce tocmai a început, pentru a avea succes afacerea dvs. online.

Stabiliți publicul țintă – Determinarea exactă a publicului dvs. țintă – începând cu cine, când, cum și de ce – oferă companiei dvs. atenție, e un aspect crucial. Afacerea dvs. nu poate fi relevantă pentru toată lumea.  Faceți cercetări , identificați-vă nișa și conduceți-vă afacerea cu publicul țintă în minte. Această concentrare va da scop și semnificație fiecărei decizii de afaceri pe care o luați – de la proiectarea site-ului dvs. la tipul de conținut pe care îl produceți până la modul în care comercializați acel conținut.

Securitate – Oamenii vor fi speriați dacă site-ul dvs. web nu este sigur și asta duce la pierderea încrederii. V-ați simți confortabil furnizând informațiile dvs. personale sau financiare către un site care a fost marcat ca „Nu este sigur” Site-urile care nu au SSL activat sunt marcate ca „Nu sunt sigure” în multe browsere. Dacă nu este primul lucru pe care doriți să-l vadă oamenii când vă introduc numele de domeniu în bara de browser, investiți în SSL.

Continut de calitate – Evident, unul dintre obiectivele dvs. principale ca afacere mică este să vă dezvoltați afacerea. Asta înseamnă că trebuie să începeți să atrageți public și implicarea online este mai importantă ca niciodată. Promovarea blogului dvs. pe rețelele sociale și producerea de conținut excelent nu sunt singurele tactici de care aveți nevoie pentru a fi găsite de publicul țintă – trebuie, de asemenea, să vă orientați site-ul pentru a vă poziționa pe motoarele de căutare. Un blog de afaceri profitabil este unul care produce conținut educațional, răspunsul la întrebările și termenii pe care clienții dvs. ideali le caută pe Google. Aceste întrebări și termeni se numesc cuvinte cheie și, cu cât produceți mai mult conținut, vizând aceste cuvinte cheie, cu atât creați mai multe oportunități pentru ca afacerea dvs. să apară în paginile cu rezultatele motorului de căutare.

SEO – Pentru a vă dezvolta afacerea, trebuie să începeți să implementați strategii pentru a direcționa traficul către site-ul dvs. SEO este unul dintre cele mai eficiente moduri de a vă poziționa mai sus în motoarele de căutare și de a spori vizibilitatea. Învățarea și implementarea strategiilor de succes SEO vă vor ajuta afacerea să fie găsită mai ușor online și acest lucru este esențial pentru companiile care au ca scop creșterea comerțului electronic.

Alegeți un provider de hosting web de încredere – Dacă doriți vânzări, trebuie să vă poziționați la nivel înalt: 81% dintre cumpărători efectuează cercetări online despre produse înainte de a face o achiziție, dar 75% dintre oameni nu derulează niciodată după prima pagină a rezultatelor motorului de căutare. O strategie bună de SEO începe cu un furnizor de hosting de calitate și implică totul, de la domeniul dvs. la structura și performanța site-ului.

Prezență pe rețelele de socializare – Interacțiunea cu publicul de pe rețelele de socializare este esențială pentru ca afacerea dvs. să fie văzută, să vă construiți marca și să dezvoltați un număr fidel de persoane. În plus, conectarea la platformele sociale vă oferă noi modalități de conectare și promovare a site-ului dvs. web . Anul 2020 probabil v-a determinat să găsiși mai multe modalități de a vă implica online cu publicul. Continuați să perfecționați acest angajament digital.

Website responsive – Dacă nu vă optimizați site-ul pentru a fi utilizat pe dispozitive mobile, vă faceți rău companiei. 61% dintre utilizatori nu se vor mai întoarce pe un site mobil pe care au avut probleme de acces, iar 40% vor naviga și vor vizita site-ul unui concurent. Mai mult decât atât, Google recompensează site-urile adaptabile cu dispozitive mobile cu o clasare mai bună în rezultatele motoarelor de căutare.

Magazinele online responsive permit mărcii dvs. să ofere experiențe excelente pe toate dispozitivele, de la desktop la tabletă la mobil. Acestea fac acest lucru identificând tipul de dispozitiv utilizat și configurând site-ul web pentru a se potrivi cât mai aproape de afișajul dispozitivului. Temele receptive contribuie, de asemenea, la îmbunătățirea SEO, viteza site-ului și experiența generală a utilizatorului.

Serviciu de clienți exceptional – După cum se dovedește, un serviciu deficitar pentru clienți dăunează serios afacerii dvs. Datele arată că 71% dintre consumatori – da, aproape trei sferturi din ei – și-au încheiat relația cu o companie din cauza serviciului slab pentru clienți. Asta nu e tot. De fapt, vă ajutați concurenții atunci când nu acordați prioritate experiențelor de top pentru clienți.

Convertiți site-ul dvs. într-o aplicație web progresivă – Aplicațiile web progresive oferă o experiență mobilă optimă pe toate canalele și pot apărea pe ecranul de pornire al unui utilizator. Sunt concepute pentru a se încărca instantaneu, chiar dacă utilizatorul este offline.

Combinați aplicația dvs. web progresivă cu o pagină mobilă accelerată – Unele mărci combină, de asemenea, aplicații web progresive cu o pagină mobilă accelerată sau cu o copie HTML, goală, a unei pagini web care se încarcă instantaneu. Paginile mobile accelerate reprezintă fundamentul primului index Google pentru mobil, care acordă prioritate optimizării mobile în rezultatele căutării. Combinația poate duce la rezultate mai bune ale căutării, la un trafic mai ridicat al canalului și la rate de conversie îmbunătățite ale site-ului.

Asigurați-vă că site-ul dvs. este pregătit pentru 2021. Câteva elemente esențiale pot face o diferență uriașă pentru viitorul afacerii dvs, trebuie doar să țineți cont de ele și să le implementați. Fie că aveți o afacere de succes sau de-abia ați început să rulați un website de comerț electronic, Hostvision e aici pentru a vă oferi resursele necesare pentru a reuși în online.

Sursa: https://www.shopify.com/enterprise/the-future-of-ecommerce/omnichannel

Adauga un comentariu