Instrumente de analiză a site-ului : 4 instrumente puternice și „gratuite”

V-ați gândit vreodată să faceți o analiză a site-ului dvs. pentru a urmări performanțele acestuia? Iată 4 instrumente de analiză a unui site care sunt utile și merită încercate. În majoritatea cazurilor acestea sunt gratuite.        1. Lucky Orange Această metodă oferă o încercare gratuită de 7 zile. În momentul în care acest […]

7 idei de promovare a unui site

Creșterea traficului a oricărui site este unul dintre obiectivele principale a webmasterilor, o activitate care presupune multă muncă și răbdare, dar ale cărei rezultate pot aduce multe beneficii pe termen mediu și lung . Fie că aducem în sfera de discuție un site prin care dorim să promovăm unele servicii sau un magazin online, realizarea […]

Hostvision isi mareste echipa !

Suntem una dintre primele firme de hosting din Romania. Din anul 2001 am inceput activitati in mediul online pe partea de web hosting si web development. Serviciile de web hosting au devenit tot mai importante pentru HostVision, echipa noastra crescand in fiecare an, pe masura ce volumul afacerii de hosting a crescut. O contributie majora […]

Un alt fel de backup?

Asa cum am mentionat si in articolele despre NPS si HV Poll, Hostvision si-a luat angajamentul de a asculta parerile clientilor. Firma Hostvision incearca in mod permanent sa-si imbunatateasca serviciile, iar in acest scop, am creat un alt HV Poll care permite clientilor sa voteze pentru o posibila noua functionalitate in cadrul serviciilor Hostvision. Despre […]

Ce provider de hosting este indicat sa alegi ?

In contextul actual asistam la o extindere a mediului de afaceri online si astfel multi dintre dumneavoastra va trebui sa luati o decizie importanta si anume alegerea providerului de hosting.  Inainte sa luati aceasta decizie trebuie sa tineti cont de mai multe aspecte pe care o firma de hosting trebuie sa le indeplineasca  printre care […]

NPS (Gradul de satisfactie a clientilor HostVision)

La baza relatiei cu clientii nostri se afla o comunicare permanenta din momentul achizitionarii serviciilor si pe intreaga colaborare, relatie pe care incercam sa o imbunatim constant. Din aceste considerente, urmarim constant parerile si feedback-urile primite prin implementarea NPS (Net Promoter Score) si Poll HostVision.  NPS este un indicator foarte popular validat la nivel international […]