Cum sa obtii cel mai bun suport tehnic pentru serviciile de hosting?

Cum sa obtii cel mai bun suport tehnic pentru serviciile de hosting?

Experienta dobandita si situatiile intampinate in activitatea de hosting  si inregistrare domenii de-a lungul timpului ne-au determinat sa postam acest articol pentru a prezenta cateva apecte care pot imbunatati relatia dintre suportul tehnic si clienti cu scopul solutionarii cat mai rapide a problemelor intampinate.  Echipa de suport tehnic doreste rezolvarea problemelor semnalate la fel de mult cat isi doreste si clientul insa rapiditatea rezolvarii tine foarte mult si de cel din urma, care trebuie sa ofere o descriere clara a situatiei intampinate si sa furnizeze informatiilor indicate.

          1. Subiectul ticketului

De cele mai multe ori nu se acorda suficienta importanta pentru subiectul ticketului insa acesta reprezinta primul indiciu pentru echipa de suport si de asemenea subiectul este primul context si prima informatie primita si analizata inainte de verificarea si rezolvarea ticketului. Astfel recomandam evitarea ticketelor cu subiecte precum „URGENT” , „NU FUNCTIONEAZA EMAIL-UL” , „TOTUL ESTE OFFLINE”, s.a.m.d. si solicitam in schimb utilizarea termenilor prin care se descrie clar situatia intampinata.

          2. Continutul ticketului – importanta primei propozitii

Furnizarea unei descrieri clare si concise a problemei de la inceputul solicitarii va ajuta echipa de suport sa inteleaga situatia pe care clienul o intampina si procesul de rezolvare este mult mai rapid. Insa daca sunt indicate foarte multe detalii irelevante va incetini timpul de lucru al reprezentantului echipei noastre tehnice si ii va ingreuna identificare cauzei care a determinat problema. Prin urmare situatiile de acest tip pot distrage atentia de la problema tehnica reala.

          3. Respectarea procedurilor

Ca orice alta companie, HostVision are politica si procedurile proprii, astfel sunt situatii precum modificarea adresei de email, anularea serviciilor de hosting, a domeniilor sau resturarea contului care necesita acordul sau o cerere specifica din partea clientului pentru ca solicitarile sa fie aplicate. Daca un client cunoaste deja procedurile sau necesitatea aprobarii poate sa le indice/furnizeze in primul ticket pentru a evita schimbul de cateva email-uri pentru a efectua o procedura (cunoscuta deja).

Furnizarea informatiilor clare, necesare si concise ii ofera clientului, de cele mai multe ori, o experienta pozitiva si rezolvarea facila a problemelor intampinate din partea echipei de suport tehnic, indiferent de firma cu care colaboreaza.  In plus aceste proceduri au rolul de a asigura securiatea si confidentialitatea datelor clientilor nostri.

Adauga un comentariu