Strategii de marketing pentru magazinele online de sărbători

Strategii de marketing pentru magazinele online de sărbători

Pe măsură ce se apropie iarna și sărbătorile, oamenii încep să caute cele mai bune oferte. 

Trebuie să fiți pregătiți pentru a atrage acești cumpărători și să vă identificați obiectivele și planul de marketing. Cu o abordare proactivă a planului de marketing, o să puteți genera mai multe vânzări și venituri în acest sezon. Însă înainte de a începe să creați un plan, analizați rezultatele planului de anul trecut, pentru a vedea ce lucruri au rezonat cu clienții și ce a funcționat.

După care trebuie să vă gândiți la ce doriți mai exact să obțineți? 

  • Creșterea traficului pe site 
  • Creșterea vânzărilor de ansamblu sau pentru un anumit produs 
  • Obținerea de clienți noi  
  • Crearea unui nou model de business 
  • Creșterea gradului de conștientizare a mărcii  
  • Mărirea listei de email-uri 

Trebuie să vă setați un obiectiv smart, în urma căruia să treceți la crearea ofertelor. Este vital să înțelegeți clientul și nevoile sale, publicul pe care doriți să îl atrageți. Oferta trebuie să fie relevantă pentru publicul dvs. și să arate bine, prezentarea acesteia contează extrem de mult. Iar pentru a înțelege succesul campaniei dvs., va fi nevoie să implementați un mod de măsurare a acesteia. 

În acest articol o să vă prezint câteva trucuri pentru a avea succes:

Înainte de a realiza conținut pentru sărbători, întrebați-vă dacă ce oferiți prin intermediul site-ului va aduce beneficii și va ajuta cumpărătorii în vreun fel. Sărbătorile sunt și un motiv de bucurie dar și de stres în același timp, afacerea dvs. poate atenua stresul consumatorilor, oferind sfaturi și trucuri utile, dar și produse și servicii care să răspundă nevoilor. 
Faceți anunțuri prin intermediul blogului, postați pe rețelele de socializare, organizați concursuri și oferiți cadouri.  

Trebuie să păstrați consumatorii dedicați și loiali mărcii dvs. În sezonul de sărbători chiar și clienții fideli se pot reorienta să cumpere din altă parte. Aici intervine rolul dvs. și anume să le arătați clienților cât de mult contează pentru afacerea dvs., să le arătați recunoștință trimițându-le un email de mulțumire sau un card cadou, lucruri care îi vor motiva. Însă nu uitați să faceți aceste lucruri periodic, nu îi bombardați doar în plin sezon.  

Apelați la marketingul prin email. În sezonul de sărbători clienții își verifică frecvent căsuța de email dorind să prindă cele mai bune oferte. Trimiteți email-uri care evidențiază promoțiile, vânzările sau linia de produse sezoniere pentru a-i informa și încuraja să cumpere.  

Creați un plan de marketing de vacanță – oferiți coduri de reducere sau cupoane, aceasta metoda fiind foarte utilă, deoarece entuziasmați oamenii cu privire la produsul dvs. oferindu-le o ofertă cu durată limitată. Orice produs sau serviciu oferit gratuit din partea dvs. îi va determina să cheltuiască mai mult de la compania dvs. Adăugați un cod de sărbători de exemplu: HAPPY20 cu 20% reducere și promovați-l prin intermediul platformelor de socializare, prin email sau pe site-ul dvs. web. Nu uitați să vă evidențiați ofertele speciale, promoțiile ori de câte ori este posibil pentru a vă amplifica vânzările în această perioadă a anului. 

Decorați-vă site-ul web pentru sărbători – aceste modificări minore îi va face pe utilizatori să aibă dispoziție înspre a cumpăra ceva. O temă de sărbători îi poate influența. Oferiți un plus de strălucire site-ului în această perioadă, chiar dacă clienții s-au obișnuit cu el de-a lungul timpului. De asemenea, personalizați și materialele de pe rețelele de socializare. O simplă schimbare în design poate capta atenția vizitatorilor.

Vindeți prin intermediul ferestrelor pop-up – aceste ferestre pop-up uneori plasate în mod excesiv pe unele site-uri, pot fi și de mare ajutor când aveți ceva important de anunțat sau doriți să faceți publicitate produselor. Dacă produsul respectiv este relevant și stârnește interesul vizitatorului, acel mesaj pop-up nu va mai fi atât de perturbator.  

Pe cât de crucial poate fi să alegeți un public și să construiți niște reclame uimitoare, trebuie să vă asigurați că oferiți vizitatorilor cea mai bună experiență posibilă. Puțini oameni vor avea timp sau răbdare să suporte un site care nu le oferă răspunsul la probleme în cel mai scurt timp. Asigurați-vă că site-ul dvs. este pregătit pentru eventualele supratensiuni ale traficului și dacă trebuie să contactați furnizorul de găzduire pentru a face upgrade pentru mai multe resurse, faceți acest lucru înainte de sezon. De asemenea, verificați caracteristicile de securitate și optimizați-vă site-ul pentru a reduce timpul de încărcare al acestuia.

Campaniile de marketing de sărbători sunt esențiale pentru companiile care doresc să își maximizeze succesul în această perioadă promițătoare a anului. Creativitatea este esențială pentru a câștiga mentalitatea, dar distribuția canalului poate fi necesară pentru a câștiga vânzări. Un site web este o componentă critică a lansării oricărui plan de marketing de succes. 

Nimic nu e mai rău decât o grămadă de clienți care doresc să cumpere de la voi, dar sunt împiedicați de site-ul web. Începeți planificarea acum, țineți cont de clienții dvs. la fiecare pas și veți reuși să vă plasați marca în fața competitorilor. Hostvision are resursele necesare pentru a vă ajuta în crearea unei afaceri online de succes. Aruncați o privire la planurile noastre de hosting web pentru a începe.

Este afacerea dvs. pregătită pentru sărbători?  

Adauga un comentariu