Tendințe SEO 2019: audiență, intenție și conținut excepțional

Tendințe SEO 2019: audiență, intenție și conținut excepțional

Care sunt trendurile în materie de SEO în 2019? Care sunt tacticile care vă vor ajuta să dominați în motoarele de căutare? Ei bine, iată câteva tendințe SEO importante pe care trebuie sa le cunoașteți.

Înțelegerea audienței și a intenției utilizatorilor

Publicul vostru preferă textele? Sau poate preferă imaginile? Sau conținutul video? Cunoscând acest lucru despre publicul vostru, reprezintă un avantaj.

Trebuie să înțelegeți ce așteaptă oamenii să găsească pe site. Ce vor ei sa vadă în momentul în care utilizează un cuvânt cheie ce-i conduce către site. Cunoscând această informație, e necesar să vă asigurați că le oferiți răspunsul cel mai bun.

Chiar dacă aveți pe site un conținut perfect scris și optimizat, dacă se orientează către un public greșit, nu vă veți crește afacerea.

Dacă site-ul este de folos utilizatorilor Google și le ușurează munca, Google vă va recompensa. Care este recompensa? O mai bună poziție în clasamentul lui, desigur. Acest lucru este deosebit de important deoarece clasamentele au fluctuat în ultimul an pentru a ajuta la integrarea intenției de căutare a utilizatorilor.

Creați conținut excepțional

Actualizările algoritmului Google în 2019 au arătat că Google își intensifică accentul pe evaluarea calității conținutului.

A fost urmărită performanța SEO a unui anumit număr de site-uri. Site-urile care s-au axat pe crearea unui conținut de calitate, unic și original, au crescut în clasamente pe tot parcursul anului. Site-urile care nu au făcut acest lucru, ne putem da seama ca au decăzut în clasamente.

Dacă vă creați conținut pe site doar pentru a vă menține blogul în viață și nu pentru a spune ceva, nu este suficient. Din punct de vedere al optimizării SEO, să scrieți conținut nu este suficient. Trebuie să spuneți ceva.

Gândiți-vă de două sau de zece ori, dacă e nevoie, înainte de a publica un articol. Ajută el publicul țintă în vreun fel? Oferă o informație de interes?

Dacă puteți răspunde la o întrebare pe care publicul țintă și-ar pune-o, puteți obține multe din punct de vedere SEO. Puteți atrage mai multe vizite, mai mulți clienți, reputație, recomandări etc.

Cercetați ce îi interesează pe cei pe care doriți să îi atrageți. Găsiți o soluție pentru a oferi ceva ce este destinat oamenilor. Nu faceți eforturi SEO doar pentru Google, ci și pentru utilizatori. Ei trebuie să fie mulțumiți.

Investiți în SEO tehnic

Site-urile web continuă să crească în complexitate în fiecare an, făcând din SEO tehnic un domeniu major de investiții în 2019 și probabil ca și în anii ce urmează.

Unele domenii cheie de concentrare pe partea tehnică a SEO vor fi:

– Viteza: Site-urile vor începe în sfârșit să devină mai simple și mai rapide în timp ce specialiștii SEO descoperă că Google recompensează site-urile ce au o viteza optimă.

– JavaScript: În acest an aflăm că din ce în ce mai multe site-uri vor fi conduse de JavaScript (React, Vue.js sau Angular).

Astfel, ajungem la concluzia că ar fi timpul să vă familiarizați puțin câte puțin cu JavaScript și cum performează în motoarele de căutare site-urile bazate pe acest limbaj de programare.

Adauga un comentariu