De ce părăsesc consumatorii un website?

De ce părăsesc consumatorii un website?

Ați realizat conținut convingător, ați pus la punct imaginile produselor și ați creat un design profesional general al website-ului, și încă vă întrebați de ce conversia dvs. de clienți potențiali este încă scăzută?

Din păcate, conversia vizitatorilor și a traficului va avea nevoie de mai mult decât aspectele care privesc cu ochiul. Dacă aveți probleme cu privire la modul de a-i determina pe vizitatori să rămână și să citească mai multe sau să cumpere ceva de pe site-ul dvs., este posibil să vă lipsească ceva în strategia dvs.

Iată câteva motive pentru care consumatorii părăsesc un website?

Conținut greu de citit

Designul nu este doar despre grafică, imagini și culori, ci și despre font, dimensiunea și culorile acestuia, lucruri care pot determina cât de repede pot digera vizitatorii conținutul site-ulului web. Dacă conținutul dvs. este greu de citit și de înțeles, cel mai probabil nu veți converti acei vizitatori. Eliminați elementele de design inutile și faceți site-ul dvs. ușor de înțeles.

Lipsa sigiliului de încredere, a securității

Unul dintre multele motive pentru care o persoană ar părăsi site-ul dvs. web este lipsa acelui sigiliu de încredere din partea stângă sus a browserului, mulți deținători de afaceri online, ignorând acest aspect. Având instalat un certificat SSL și configurat HTTPS-ul transmite utilizatorilor că site-ul este sigur și nu va fi predispus la atacuri. Dacă nu investiți în protocoale de securitate, clienții informați vor evita cel mai probabil site-ul dvs. web.

Ferestre pop-up în mod abuziv

Aveți nevoie ca utilizatorii dvs. să aibă încredere în dvs., limitați numărul de ferestre pop-up și plasarea acestor reclame în mod abuziv, chiar dacă aveți nevoie de acestea pentru a vă rula site-ul. Nu înseamnă că trebuie să le plasați peste tot. Vizitatorii copleșiți cu reclame se îndepărtează și le afectează percepția asupra mărcii dvs. Dacă știți că dvs., ca vizitator al site-ului web, nu ați dori niciodată astfel de ferestre pop-up sau redirecționări, atunci de ce să le puneți pe site-ul dvs.

Structură de navigare de neînțeles

A avea opțiuni de navigare neclare este rău pentru SEO și experiența pe website. Opțiunile de navigare configurate prost și organizarea conținutului pot duce la pierderi potențiale de vânzări. Ar trebui să rearanjați navigarea site-ului dvs. ținând cont de nevoile utilizatorului. Dacă nu sunteți siguri cum să faceți acest lucru, poate ar trebui să angajați pe cineva care se poate ocupa de acest lucru și să vă aranjeze site-ul într-un mod profesional.

Site-ul dvs. este lent

Optimizarea timpului de încărcare a site-ului dvs. web ar trebui să fie pe lista dvs. de priorități, deoarece vă poate afecta semnificativ ratele de conversie. În mod ideal, veți dori ca site-ul dvs. să se încarce în trei secunde sau două secunde dacă este un site de comerț electronic. Diferența de două până la trei secunde este punctul de cotitură în care rata de respingere crește. După cum bine știți, 40% dintre consumatori nu vor aștepta mai mult de trei secunde înainte a abandona un site.

Pentru a soluționa acest aspect, va trebui să alegeți un furnizor de hosting web care vine cu o garanție de cel puțin 99,9% uptime. După ce ați ales compania dvs. de găzduire, va trebui să alegeți planul potrivit. Serverele partajate sunt cea mai ieftină opțiune, dar site-ul dvs. web va trebui apoi să „partajeze” resurse cu alte site-uri de pe același server. Acest lucru este în regulă pentru site-urile mici și mijlocii, dar site-urile web mai mari vor avea dificultăți în menținerea unei viteze satisfăcătoare.

Fișiere, plugin-uri în exces și browserul utilizat

Cu cât dimensiunile fișierelor sunt mai mari și cu cât aveți mai multe fișiere pe o pagină, cu atât va dura mai mult timp pentru încărcarea paginii – ceea ce înseamnă că este important să vă optimizați imaginile cât puteți. De asemenea, pluginurile în exces, prea multe care rulează simultan pot copleși serverul. Și browserul pe care îl utilizați poate afecta, de asemenea, timpul mediu de încărcare a paginii, deoarece versiunile mai vechi ale browserelor pot fi incompatibile cu activele și codul mai nou de pe paginile dvs.

Broken links

Dacă aveți linkuri rupte în conținutul dvs., puteți reduce semnificativ credibilitatea website-ului dvs., deoarece aceste link-uri joacă un rol esențial în păstrarea credibilității site-ului dvs. Linkurile rupte și adresele URL ale paginilor incorecte vor avea impact negativ asupra ratei de conversie. Un link rupt pe site-ul dvs. poate fi un impact negativ atunci când încercați să convertiți un vizitator într-un potențial client. Linkurile rupte sau deplasate promit o cale pentru clienți, dar nu reușesc să le livreze ceea ce caută. Paginile de eroare de căutare internă fac același lucru și irită și deranjează utilizatorii.

În cele din urmă vizitatorii părăsesc site-ul dvs. atunci când nu primesc ceea ce se așteaptă. Confuzia generată de un nume de domeniu și conținutul unui website, poate produce rate mari de respingere și dezamăgire a utilizatorilor. De asemenea, cred că nimic nu este mai intimidant sau mai descurajator decât să fii nevoit să străbați un zid de informații, fără sens pentru a găsi ceea ce ai nevoie.

O ofertă neatrăgătoare

Dacă oferta dvs. nu este atrăgătoare, atunci vizitatorul dvs. nu va rămâne pe website-ul dvs. Oferta dvs. este ceea ce oferiți clienților dvs. în schimbul faptului că aceștia vă oferă ceea ce doriți. Ar putea fi un cupon sau o reducere suplimentară sau ar putea fi o probă gratuită și/sau un cadou. Cele mai bune oferte îi împing pe vizitatori mai departe în pâlnia de vânzări.

Un site incompatibil cu dispozitivele mobile

Și nu uitați să păstrați site-ul dvs. receptiv, compatibil cu dispozitivele mobile. Pierderea utilizatorilor de dispozitive mobile va însemna că pierdeți o sursă fantastică de conversii pentru afacerea dvs.

Întotdeauna țineți cont de utilizatorii dvs. și de experiența pe care le-o oferiți și construiți un site credibil și fiabil. Credibilitatea este una dintre pietrele de temelie ale oricărui site web. Chiar dacă cineva găsește ceea ce caută, dacă nu are încredere în tine, atunci conținutul este aproape inutil pentru ei. Cu toate acestea mai pot exista factori și motive care pot duce la rate de respingere și care pot afecta conversiile.

Dacă observați o scădere mare între traficul site-ului și conversii sau timpul petrecut pe paginile dvs., ar putea fi momentul să analizați în detaliu aceste aspecte.

Adauga un comentariu