Cum să transformi un blog într-o afacere
În prezent, bloggerii au mai multe șanse de a câștiga bani cu un blog, fiind mult mai interesați să câștige ceva de pe urma eforturilor lor. Se poate spune că acesta e un lucru bun, având în vedere că poate fi o sursă de venit, însă dacă nu se ajunge până la a fi acesta singurul scop al blogging-ului. Plăcerea de a scrie și de a oferi informații de calitate cititorilor, conținut util, etc. s-a transformat în ultimii ani, s-a tranformat într-un business. Asta nu înseamnă că toate blogurile au succes, însă poate nu toti bloggerii știu că pot monetiza pasiunea lor.
Dacă nu aveți un conținut dedicat cu adevărat și conținut pe care oamenii îl găsesc unic și valoros, luați în considerare alte metode de generare a veniturilor. Nu este imposibil să transformați blogul dvs. într-o mină de aur, dar va fi nevoie de multă dăruire și muncă grea.
Iată o scurtă listă a metodelor stabilite de generare a veniturilor care funcționează în prezent pentru bloggerii profesioniști:
Vânzarea mărfurilor cu marca, logo-ul și conținutul blogului (cărți, pălării, căni etc.)
Dacă aveți conținut pe blog o imagine sau un logo care se pretează să fie tipărit pe cani, tricouri și mouse pad-uri sau alte articole, ar trebui să luați în considerare vânzarea de mărfuri de marcă de pe blogul dvs. Nu numai că este extrem de distractiv să-ți vezi marca tipărită pe tot felul de swag-uri, dar te va ajuta cu promoțiile și poți câștiga niște bani în plus.
Vânzarea altor produse sau servicii direct de pe blog – Vizitatorilor dvs. le place deja blogul. Deci, dacă ieșiți cu un produs care reflectă conținutul blogului dvs., cititorii îl vor cumpăra cu siguranță.
Participarea la programe afiliate care oferă oportunități de plată pe click sau plată pe vânzare cu comision ridicat. Programele afiliate funcționează practic ca orice altă formă de publicitate text, video sau banner, prin faptul că sunteți plătit pentru a plasa o reclamă pentru un serviciu, produs sau companie pe blogul dvs. Ceea ce este diferit este că anunțurile din programele afiliate necesită ca vizitatorii dvs. să facă clic pe un anunț și ca rezultatul unei vânzări să fie rezultatul click-ului. Când se face click din anunț și apoi se face o vânzare, veți câștiga un comision predeterminat pentru acea vânzare.
Prezentarea publicității de la alte companii din blogul dvs. Acestea pot include anunțuri banner, anunțuri grafice, anunțuri video sau anunțuri text.
Modul standard și cel mai fiabil de a obține profituri din blogul dvs. este vânzarea de spațiu publicitar. Agenții de publicitate vor plăti bani buni pentru a-și plasa anunțurile pe site-ul dvs. dacă condițiile sunt corecte. Cu alte cuvinte, dacă puteți ajunge la zeci de mii sau milioane de clienți potențiali și aveți multe vizualizări, agenții de publicitate vor dori să ajungă la acei adepți plătind pentru a-și difuza anunțurile pe blogul dvs.
Pentru a fi de dorit pentru agenții de publicitate, blogul dvs. trebuie să aibă trafic și conținut de încredere, relevante pentru produsul sau serviciul agentului de publicitate.
Lansarea propriilor produse/ servicii – Produsul pe care îl lansați ar putea varia de la simplu – cum ar fi o carte electronică cu instrucțiuni – la ceva mult mai complex – cum ar fi un gadget nou. Dacă aveți o listă de e-mail, o puteți folosi pentru a informa oamenii despre lansarea unui nou produs / serviciu.
Evident, cu cât produsul dvs. este mai simplu, cu atât va fi mai ușor să îl lansați, deci este posibil să doriți să țineți cont de acest lucru atunci când vă planificați afacerea. În ceea ce privește serviciile, luați în considerare opțiuni precum consultanță, predare cursuri și scriere independentă. Va trebui să vă asigurați că orice produs / serviciu alegeți să oferiți se potrivește bine blogului dvs. și publicului său.
Atunci când planificați produsele sau serviciile pe care doriți să le vindeți, ar trebui să vă gândiți și la modificările pe care va trebui să le faceți blogului dvs. pentru a adăuga funcționalități de comerț electronic. Dacă utilizați WordPress, atunci ar trebui să fie ușor să faceți aceste schimbări. Însă cu toate acestea, cel mai probabil poate fi necesar să faceți niște actualizări ale temei blogului și a pachetului de hosting web. Contactând echipa de suport HostVision puteți discuta despre planul actual, dacă e planul adecvat sau e necesar să faceți upgrade.
Oferirea de conținut premium pe blogul dvs. utilizând un model de abonament sau de abonament plătit
Parteneriate / postări de blog sponsorizate – unele branduri pot fi interesate în a-și promova produsele și serviciile prin intermediul postărilor de pe blog, dacă vă adresați unui public semnificativ și asemănător publicului lor țintă. Cu toate acestea, asta poate fi o opțiune destul de dificil de realizat, fiind o practică des întâlnită în rândul influencerilor din ziua de azi care au deja construită o imagine si sunt cunoscuti la un nivel mare.
Pe lângă aceste lucruri, mai trebuie să fiți atenți la niște aspecte, pentru a avea succes:
- Înainte de a începe să vă gândiți la a transforma blogul într-o afacere, trebuie să vă asigurați că nu vă bazați pe o găzduire gratuită a blogului. Utilizarea unui site gratuit de blogging va face mult mai dificilă trecerea la o afacere. Dacă aveți un blog gratuit nu veți putea adăuga anunțuri pe site sau alte componente de comerț electronic. În schimb, dacă creați de la început un blog cu un domeniu personalizat și găzduire plătită veți avea mai multă libertate.
- Cunoașteți-vă publicul. Cele mai bune bloguri au un lucru în comun: își cunosc publicul. Acest lucru ar putea părea un sfat de bază, dar poate face diferența. Dacă nu știți exact ce preferințe are publicul, nu veți putea să vă monetizați în mod eficient blogul. Cu alte cuvinte, trebuie să le oferiți cititorilor ceea ce vor.
- Unele dintre cele mai mari bloguri care fac bani din asta se concentrează pe generarea de clienți potențiali. Cum? Simplu. Blogul dvs. atrage vizitatori. Acei vizitatori se pot transforma în clienți. Acești clienți vă oferă venituri. Această metodă funcționează pentru toate tipurile de întreprinderi – întreprinderi digitale, întreprinderi offline, vânzări de produse, vânzări de servicii. Cereți-le adresele de e-mail. Odată ce aveți adresa lor de e-mail, urmăriți-i. Cea mai eficientă modalitate de a face acest lucru este printr-o campanie prin e-mail.
- Asigurați-vă că nu bombardați publicul cu anunțuri de vânzare, nu pierdeți esența blogului. Monetizarea blogului dvs. nu trebuie să fie spam. Poate fi un lucru extraordinar care creează încredere între dvs. și publicul dvs.
Cheia este să vă asigurați că noua dvs. afacere se potrivește cu interesele cititorilor blogului dvs.
Adauga un comentariu