Cum să folosești plugin-ul WooCommerce pentru magazinul tău online

Cum să folosești plugin-ul WooCommerce pentru magazinul tău online

Ești pregătit să-ți transformi magazinul online creat în WordPress? Probabil ai instalat deja modulul WooCommerce pentru magazinul tău online, ca să te asiguri că faci tranziția dintre site web și magazin online! 

Află cum să folosești plugin-ul WooCommerce la adevărata sa valoare, prin 6 instrucțiuni simple și clare, ce pot fi folosite de oricine, indiferent de cunoștințele tehnice pe care le deții.

Acest plugin îți oferă opțiuni multiple, pentru a te asigura că magazinul tău online se pliază pe nevoile și cerințele clienților tăi, cât și pe problemele care pot apărea pentru tine, ca administrator al magazinului online, WooCommerce îți oferă foarte multe funcționalități. Dintre acestea, amintim:

  • Inventarul și transportul
  • Crearea discounturilor și cupoanelor
  • Oferirea mai multor opțiuni de plată
  • Raportare automată

Totuși, cum ajungem să folosim WooCommerce la potențialul său maxim? Despre asta vom discuta astăzi:

Setările WooCommerce necesare

Setările WooCommerce îți permit să le oferi clienților tăi o experiență cât mai plăcută în cadrul magazinului tău online. Astfel, cu puțin efort și atenție, poți optimiza categoriile, tag-urile produselor și atributele acestora pentru a crea o formă de filtrare. Astfel, clientul tău poate ajunge, doar din câteva click-uri, exact la filtrele pe care le căuta – își setează stilul, culoarea, mărimea, distribuitorul și au ajuns la produsul perfect!

De asemenea, cu ajutorul setărilor de la WooCommerce, poți schimba design-ul produselor, modifici valuta în care să fii plătit, adaugi anumite opțiuni de checkout și te folosești de discounturi și cupoane, despre care discutăm mai multe în următorii pași! 

Cum adaugi un produs?

Nimic mai simplu – mergi în Dashboard, apasă pe butonul Products sau Produs, iar WooCommerce te va ghida prin toți pașii! Numește-ți produsul, crează o descriere pentru acesta, pune-l într-o categorie și definește-l prin anumiți factori clari, ca cei amintiți deja la punctul 1!

Cum poți să ții cont de comenzile tale?

Atunci când ai un magazin online trebuie să ai o evidență clară a tuturor comenzilor tale. Fără aceasta, o să îți fie greu să știi care comandă a fost trimisă, care e încă în pregătire sau pentru care nu ai primit încă banii!

De asemenea, cu opțiunea de email customise poți realiza o legătură constantă cu clienții tăi, pentru a le trimite acestora informații despre comenzile lor sau despre noile tale produse!

Creează cupoane pentru clienții tăi

O modalitate foarte bună de a crește vânzările sunt cupoanele și reducerile pentru clienții tăi. Fie că decizi să oferi doar persoanelor care au cumpărat deja de la tine sau ești adeptul cupoanelor cu reduceri foarte mari, este foarte important pentru un magazin online să aibă această opțiune disponibilă!

Din dashboard, apasă pe butonul Cupoane sau Coupons și urmărește instrucțiunile WooCommerce. O să îți fie foarte ușor să generezi cupoanele singur, fără alt ajutor!

Înțelege raporturile de la WooCommerce

Raportarea este extrem de importantă – WooCommerce îți va transmite, în mod clar, toate analiticile de care ai nevoie pentru a vedea ce succes a avut website-ul tău. De asemenea, doar cu ajutorul acestor rapoarte poți urmări care sunt strategiile de marketing care chiar au dat roade și ce produse merită să fie împinse și mai tare de aceste strategii de marketing.

Haide, acum ești liber să instalezi plugin-ul WooCommerce și să-ți transformi website-ul într-un magazin online gata să aibă succes! 

Adauga un comentariu