Care sunt factorii care afectează clasamentul SEO
Cerințele SEO se schimbă tot timpul și poate fi greu să țineți pasul cu cele mai recente schimbări. Dacă doriți ca site-ul dvs. să crească în clasamentul motoarelor de căutare, trebuie să îl optimizați continuu. Site-urile bine optimizate obțin din ce în ce mai mult trafic, asta rezultând în mai mulți clienți potențiali. Dacă nu acordați importanță optimizării SEO, utilizatorii nu vor găsi site-ul dvs.
Este posibil să vedeți fluctuații în clasamentele de căutare, este normal, dar dacă ați creat corect designul web și paginile web și ați publicat în mod consecvent conținut de înaltă calitate, completat cu link building, text ancorat și meta descrieri excelente, nu trebuie să vă faceți griji.
Dar sunt anumite lucruri care vă afectează clasamentul de căutare și care nu trebuie să le ignorați:
Vă concentrați atenția doar pe cuvintele cheie – acesta nu e un lucru rău, însă nu e suficient dacă nu satisfaceți nevoile utilizatorilor din toate punctele de vedere. Google ia în considerare cuvintele cheie utilizate pentru a înțelege conținutul și pentru a știi cărui categorie de public să îl livreze. Însă dacă informațiile nu sunt utile sau dacă conținutul nu se poate vizualiza de pe orice dispozitiv, eforturile dvs. sunt în zadar. De asemenea, faptul că ați plasat cuvântul cheie în titlu sau meta descriere nu este factorul determinant pe care îl iau în cosiderare crawlerele google. Contează experiența generală a utilizatorului pe care o creează pagina dvs. web. În plus, mai contează și conținutul distribuit pe paginile web. Trebuie să creați conținut de calitate dacă doriți să atrageți atenția și dacă doriți ca alte persoane să vă menționeze marca pe site-urile lor.
Ignorați prezența pe rețelele sociale – indiferent dacă rețelele sociale îmbunătățesc sau nu clasamentul în căutări, e absolut necesar să creați o prezență socială care să ofere potențialilor clienți posibilitatea de a vă cunoaște marca pe orice canal. Aceste rețele precum Facebook, twitter, linkedIn, Pinterest, Google+ există tocmai pentru a vă ajuta să vă conectați la potențiali clienți, să comunicați cu ei și să vă promovați serviciile oferite. Sau pentru a crea link-uri către paginile dvs. cu conținut util. În acest fel trebuie să vă gândiți și la SEO, ca la o creștere a vizibilității pe diferite canale și chiar dacă cu semnalele sociale rezultatul SEO nu este imediat, pe termen lung cu siguranță va avea impact.
Ați uitat că publicul dvs. țintă nu mai e prezent doar pe un singur dispozitiv? Google dorește să satisfacă utilizatorii indiferent de dispozitivul folosit. Va fi nevoie să vă optimizați conținutul pentru utilizatorii de dispozitive mobile. Identificați interogările de căutare, anunțurile și cuvintele cheie care duc utilizatorii pe site-ul dvs web de pe diferite dispozitive. Analizați conținutul dorit de utilizatorii de mobil față de utilizatorii de desktop. Și mai ales verificați dacă navigarea este ușoară pe paginile web de pe orice dispozitiv.
Nu uitați! Pe lângă aceste aspecte, viteza de încărcare a paginilor, securitatea site-ului, vechimea și autoritatea domeniului, relevanța conținutului sunt factori de clasare SEO de care google ține cont. Hostvision e aici pentru a vă ajuta cu cea mai performantă găzduire, pentru ca site-ul dvs. să funcționeze optim în orice situație, însă optimizarea SEO rămâne în mâinile dvs. Dacă nu vă descurcați, apelați la o companie care oferă servicii SEO și vă veți îmbunătăți poziția în Google.
Indiferent de platformă, canal sau dispozitiv utilizat de utilizatori pentru a accesa site-ul dvs, conținutul trebuie structurat în așa fel, încât să atragă și să satisfacă utilizatorii. Cele mai bune practici SEO, testate în timp, continuă să producă cele mai bune rezultate atunci când sunt asociate cu atenția acordată experienței utilizatorului.
Cuvintele cheie sunt instrumente prin care vă înțelegeți clienții, crearea de conținut util și relevant care să răspundă nevoilor utilizatorilor, se bazează pe acest indicator SEO. Dacă decideți să promovați acest conținut pe platformele de socializare sau dacă ați fost remarcat și ați obținut legături externe, inevitabil veți susține clasamentul SEO.
Creați conținut minunat pe care utilizatorii dvs. îl vor iubi. Apoi, cu o cantitate egală de energie, optimizați conținutul respectiv pentru a ajuta Google să înțeleagă de ce îi place publicului dvs. atât de mult. Dar întotdeauna, indiferent de ce, acordați atenție utilizatorului, deoarece decizia finală îi aparține.
Adauga un comentariu