5 Beneficii oferite de SEO pentru orice firma

5 Beneficii oferite de SEO pentru orice firma

Peisajul digital s-a schimbat dramatic in ultimii cativa ani, insa SEO ramane inca o strategie de marketing eficienta si importanta. Desi exista multe beneficii ale unei strategii SEO bune, le-am ales pe cele mai importante 5, pentru a va ajuta sa intelegeti (sau sa va reamintiti) de ce SEO este o investitie excelente pentru orice afacere cu prezenta online:

Trafic crescut

Primele pozitii din paginile afisate de motoarele de cautare primesc majoritatea atentiei si accesarilor, asadar plasarea in aceste prime pozitii poate rezulta in cresteri masive ale traficului pe pagina dumneavoastra de Internet. SEO se concentreaza de asemenea pe crearea unor etichete titlu si meta descrieri relevante cu cuvinte cheie, care sa apara in paginile afisate. Etichetele si descrierile optimizate ajuta la cresterea ratei accesarilor, care creste de asemenea traficul calificat pe website.

Rentabilitatea

SEO ofera rezultate trasabile si cuantificabile, indiferent daca site-ul dumneavoastra web este unul de comert electronic sau nu, asadar nu exista puncte slabe in ceea ce priveste rentabilitatea. O agentie SEO competenta trebuie sa fie capabila sa urmareasca fiecare aspect al strategiei SEO, precum urcarea pe pagina de rezultate, cresterea traficului si conversia. Pentru paginile de comert electronic, agentiile SEO pot identifica caile pe care utilizatorii le folosesc pentru a finaliza o achizitie, pana la cuvintele cheie pe care le-au folosit pentru a va cauta, inainte de achizitie. Pentru paginile care nu sunt dedicate comertului electronic, puteti atribui valori conversiilor lead-urilor, spre exemplu cu ajutorul unor formulare de contact, si calcula valoarea strategiei dumneavoastra SEO in acest fel.

Eficienta costurilor

SEO este una din cele mai eficiente strategii de marketing, din punct de vedere al costurilor, deoarece tinteste utilizatorii care cauta activ produsele si serviciile dumneavoastra online. Acest lucru ajuta firmele sa economiseasca bani, spre deosebire de strategiile de tip cold-calling, cum ar fi telemarketingul. Desi telemarketingul poate totusi sa fie o strategie eficienta, lead-urile generate costa cu 61% mai mult decat cele generate de strategii precum SEO. Si devreme ce SEO tinteste si utilizatorii care cauta activ produse si servicii similare cu ale dumneavoastra, traficul care rezulta din SEO este mult mai calificat decat cel ce rezulta din multe alte strategii de marketing, rezultand in economii aduse companiei.

Grad crescut de utilizabilitate al site-ului web

In efortul de a face pagina dumneavoastra web mai usor navigabila pentru motoarele de cautare, SEO va ajuta simultan sa transformati site-ul intr-unul mai usor navigabil si pentru utilizatori. SEO presupune rearanjarea arhitecturii paginii web si a link-urilor pentru a face paginile din cadrul website-ului mai usor de gasit si de navigat. Acest lucru va face ca motoarele de cautare sa gaseasca site-ul si paginile dumneavoastra mai usor, iar utilizatorii vor gasi mai usor informatiile de pe pagina dumneavoastra web.

Notorietatea firmei

Devreme ce pozitiile de top se traduc in mai multe vizualizari, afisarea website-ului dvs. in aceste pozitii de top pe paginile de rezultate inseamna o mai mare expunere pentru firma dvs. In plus, afisarea pe prima pagina la cautarea unor cuvinte cheie tinta nu doar ajuta utilizatorii sa asocieze marca dumneavoastra cu acele cuvinte tinta, dar confera un anumit grad de incredere, companiile de pe prima pagina fiind in general percepute a fi de incredere. Cu cat paginile si continutul dumneavoastra sunt in pozitii mai favorabile in motoarele de cautare, cu atat cresc sansele ca utilizatorii sa vizualizeze continutul dvs. si sa il asocieze cu marca dvs.

Adauga un comentariu